yaşadığımı sandığım
ölümle yaşam arası
gidip gidip gelmelerim
tutunduğum mor ışıktın
her seferinde tanıdık gözlere
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Canım kardeşim yine herzamanki gibi güzellikler
dökülmüş beyaz ve temiz yürek sayfalarına
saygılarımı gönderiyorum
oynama
kırık kanatlarım
sonu yok
sonsuzum
.......
güzel dizeler ve onun yüreği
ni tebrik ederim.
bügün şiirler çok güzel olacak anlaşılan...enfes olmuş...yüreğinize sağlık..bahtiyar arslan...
Sımsıkı tutmalı gerçekleri, hayalleri de akışına bırakmalı ruhun. Zaten hayaller tutulamaz. Ancak gerçeğin sınırında tutmalı onları. Selamlar Sandalî'den. Ahmet Sandal tebriklerini izhar eder. Tebrikler Birsen.
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta