Torunun özledi feryat ediyor,
Nereye gidersen ora gidiyor,
Bana bir araba sözün var diyor,
Ah dede, vah dede borcunu öde.
Hadi parka gidip benide salla,
Yürüyemez isem kucakta dalla,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ah ah dedeme piyango çıkaydı iyi idi arabada evde gelecekti [aamaaa uzaktan bilem ugramadı:)
Doğru valla borçlu kalmamalı kimse yüreğine sağlık söyle dedene ödesin borcunu hatta bendende selam söyle ellerinden öperim selamlar
bestelenecek cok guzel bir siir olmus..''ah dede vah dede''diyen bir sarki var zaten..Allah bagislasin torun ve evlatlarinizi...kutluyorum...dede olmak kolay degil:))
Müziğiyle güftesiyle çok sempatik bir şiir olmuş tebrikler, üretkenliğinize de bravo diyor gönülden kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta