Haksızlık başını almış yürümüş,
Uludağların zirvesini sisler bürümüş,
İti de çakalı da kurt postuna bürünmüş,
Düzenin çivisi çıkmış, içi de çürümüş.
Akan göz yaşları, kırılmış kalpler,
Dillerini mi yutmuş tüm dürüst alpler,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Zaman ahir zaman olunca böyle anormal şeylerin de artış göstermesi normal sayılıyor Ulvi bey kardeşim. Bizim ıslah olmamız için yeniden Kur'ana ve sahih sünnete dönmemiz gerekiyor. Yoksa durum her geçen gün daha da beter olacak gibi?
Hayırlı sınavlar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta