Oysa ne ümitler bağlamıştım, sana.
Yitik arzular ardından.
Şarap kokulu mahzenlerde,
Kırık, dökük, fıçı misali kalbim.
İspanyol rakkaselerinin, eteklerinde
Uçuverecek sanki.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Benim gibi.... Çok güzel, yüreğinize sağlık. Selamlar.
Yemyeşil olsun umutlar...Tebrikler arkadaşım. Sevgilerimle
güzel bir çalışma...bahti
güzel bir çalışma...bahti
AMAN NURDANE HANIM ÇÖLLERDE KALMAYIN...Güzel şiir,yüreğinize kaleminize
sağlık...Nöbetçi ŞAİR/ŞAHİN ERTÜRK
AMAN NURDANE HANIM ÇÖLLERDE KALMAYIN...Güzel şiir,yüreğinize kaleminize
sağlık...Nöbetçi ŞAİR/ŞAHİN ERTÜRK
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta