Çok uzak bir zamana aittik.
Oysa ellerimiz daha yeni tanışmıştı.Tenin tenime alışmaya çalışıyordu...Çok kolay olmuştu aşk.
toz pembe hayaller görmek istemiyorduk...
Düşünmeden olmuyordu...En güzel aşkı yaşıyorduk.
Biteceğini biliyorduk.
Bir şeyler vardı içimizde zamana karşı yarışıyorduk.
Herşeyin tükeneceğine inanmıyorduk, Bir şeyler kalacaktı biryerlede(kalbimizmydi) çelişkisi içindeydik...Biz aşı bu zamanda yaşamıyorduk.oysa yeni anlıyor insan acıların kaldığına...Çok uzak bir yerlerden yazıyorum kalemim bile artık ağır geliyor.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta