Özledim hemde çok özledim
İsmini hece hece benliğime işledim
Hasretini yudum yudum içtim
Ne olur gel seni çok özledim
Gülen yüzüm artık yanlız ağlıyor
Ellerim ellerinin sıcağını
Gözlerim gözlerini arıyor
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Gel yine o güzel günlerimizi yaşayalım
Ellerimi tut yine beraber dolaşalım
Yine gül bana bakıp sevdiğini söyle
Sevgilim seni çok hemde çok özledim.'
Güzel dizeler. Tebrikler ve başarılar.
tebrikler güzel bir şiir
tebrikler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta