Beyaz teninde kızıl ırmaklar akardı,
Gözlerim gözlerindeki deryalarda yüzerdi.
Ellerim titrerdi tutarken ellerini...
Sen gitmeden önce, biz bitmeden önce...
Bal ve zehir...
Ben her gün yaşlanıyorum,
Ama acılarım ve anılarım o günde kaldı.
Yavrum gittiğinden beri
Benim artık Anneler Günü'm yok.
Bayramım, seyranım yok,
Doğum günü bile kutlamıyorum.
İnsan dediğin ne ki
Doğarız, büyürüz, sessizce yol alırız...
Bir hevesle başlarız hayata.
Ana oluruz...
Baba oluruz...
Yar oluruz...
Klorak kokan evleri severim ben.
Mobilya dükkanı gibi değil de
"Evet burada yaşam var" dedirten evleri.
"Elleme, bırak, tutma, kırma" değil
"Dağılsın toplarız" denilen evleri severim.
Koca koca apartmanlar, gökdelenler değil.
Seviyorum...
Yaprağın çiçeğe sarılışı,
Onu sahiplenişi gibi.
Gökyüzünün hayran bakışı,
Akrep ve yelkovanın vuslatı...
Pazar sabahı huzuru,
"Sevme yanarsın" dediler,ben sevdim...
Razıydım küle dönmeye,razıydım pervane olmaya.
Çünkü; çok inandım sana.
"Sevme yanarsın" dediler,sen onlara inandın...
Korktun sevmekten,benim kadar yüreğin yoktu.
Yarı yolda bıraktın,bıraktığın yol yokuştu.
Yüreğimde ki saklı cennetim.
Benim tek hayalim ve en gerçeğim.
Kollarımda uykuya dalan yarim.
Keşke daha çok sarılsaydım sana.
Daha çok baksaydım,
Ezber etseydim gülüşlerini.
Hani o sonkez'ler vardır ya;
Sonkez gitseydim...
Sonkez görseydim...
Sonkez sarılsaydım...
Sonkez koklasaydım...
Bu hayat beklemiyor kimseyi.
Neyin hesabını soruyorsun bana ey dünya;
Bu hayattaki tüm hesaplarımı tek tek,
Gözümün yaşıyla kapattım ben.
Seninle aramızda alacak verecek kalmadı artık.
Gönül borcu, minnet borcu, vicdan borcu...
Hepsini çok ağır ödettin,
Yaşamak,
Pamuk ipliğinde tutunmak
Bazen doya doya,
Bazen yaşıyoruz işte bezmişliğiyle...
Kimi,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!