Uykuyu gözlerde bırakaraktan....
Yürekte hasretin hep kalaraktan..
Dudakta tenimde kaldın bunu bil..
Gitmesen olmaz mı daha çok erken..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Şahane yüreğini ze Sağ lık...
Selâm saygı tebriklerimi sunuyorum...
Gitmesen olmaz mı..daha çok erken...
Çok güzeldi.Yüreğinize sağlık .
Güzel bir şiir, yüreğinize sağlık.
bi kadar yakinken ayri düsmek..zor..tbrikler
çok güzel.
'Tan ağardı dedin hani nerede'
çok eskilerden,, gidenler için böyle ağıtlar yakılırmış beyitler yazılırmış dillerden dilere söylenir,, yazanı ve ozanı belli olmayan
ve sonrada bir gün türkü olurmuş .
..
..daha çok erken..iyi yakalanmış bir konu ve sevgiliye bağlılığın bedelini ayrılıklarla ödeyenlerin hissetikleri duygular insanın içine isletmiş şairemiz..güzel bir şiir..ikinci okuyuşum ve daha da okuyacağım sanırım...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta