Bir “çerçi” gelirdi köyüme benim
Aynayı, tarağı ilk ondan aldım.
Süslü vitrinler ne, bu ışıltı ne?
Baktım, baktım da dertlere daldım…
Açılır “camekân”, camekân ki cana can
İğne-iplik, şeker, sakız; mızıka naylondan
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Duyarım sesini, dertlere daldım...
çok güzel ama ben iki yanlış gibi birşey görüyorum mesela burda duyarım sesini, dertlere daldım derken biraz uyumsuz olmuş birde halâ içerimde sesin duyarım“çın! çın! çın! derken de uyumsuz olmuş ama bunların dışında hiçbir eksiğin yok.Ama ben çocuğum dediklerimi göze alsanda almasanda önemli değil.Saygılarımla.(10)
Ceren Bahçıvan
BENCE ÇOK AMA ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR HOCAM 6/B DEN EBRU FULYA ÇAKMAK
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta