Hayatımı verdim size,
Çalıştım hep çabaladım.
Bakmadım titrime,ünvanıma,
Pazarda,mahallede ekmek sattım.
Yaşatmak istedim,yaşayamadığımı,
Yaşattım ve tüm istemlerinizide yaptım.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Of arkadaşım of şiirinizin her satırını içim burkularak okudum bu ne yürek ezikliği ağlamaktan beter oldum dilerim sevginiz emeğiniz karşılığını bulacaktır inşallah sizi yürekten kutluyorum
benim hudedeyim bu benim için en mükemmel sözler herşeyiyle doğru ama sonu yanlış ben seni hiç bi zaman unutmadım seni çok seviyorum seninle konuşmasam bile sen her zaman içimdeydin
ÇOK DUYGULANDIM ÇOK İNŞALLAH GERÇEK DEĞİLDİR DEĞERLİ DOST HER MISRASINA TAKILIP KALDIM BOĞAZIM DÜĞÜMLENDİ GÖZLERİM DOLDU KALEMİNİZ VAROLSUN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta