Hayatımı verdim size,
Çalıştım hep çabaladım.
Bakmadım titrime,ünvanıma,
Pazarda,mahallede ekmek sattım.
Yaşatmak istedim,yaşayamadığımı,
Yaşattım ve tüm istemlerinizide yaptım.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Of arkadaşım of şiirinizin her satırını içim burkularak okudum bu ne yürek ezikliği ağlamaktan beter oldum dilerim sevginiz emeğiniz karşılığını bulacaktır inşallah sizi yürekten kutluyorum
benim hudedeyim bu benim için en mükemmel sözler herşeyiyle doğru ama sonu yanlış ben seni hiç bi zaman unutmadım seni çok seviyorum seninle konuşmasam bile sen her zaman içimdeydin
ÇOK DUYGULANDIM ÇOK İNŞALLAH GERÇEK DEĞİLDİR DEĞERLİ DOST HER MISRASINA TAKILIP KALDIM BOĞAZIM DÜĞÜMLENDİ GÖZLERİM DOLDU KALEMİNİZ VAROLSUN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta