(Savaşın mağduru çocuklara)
Al beni de oyununa çocuk,
İstersen ebe hep ben olayım!
O masum tertemiz yüreğine çocuk,
Girip ben de sen olayım!
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çocuk, şiirinizi beğeni ile okudum. Ne yazık ki fanatik ve egoist yöneticilerin kurbanı çocuklardır.Çok hüzün veren olaylarla karşılaşıyorlar.Günün şiirinden tebrik ederim. selam size.
günü şirine şairine tebrikler
Ölmesin artık hiç bir çocuk. Ağlamasın anneler... Yeter... Yeter... Yeter...
'Günün Şiiri'ni ve 'Günün Şairi' Zeynel Cengiz Beyi yürekten kutluyorum. Nicelerine...
Güne anlam katan şiir..
Günün Şiirini ve şairini kutlarım..
Al beni de oyununa çocuk,
İstersen ebe hep ben olayım!
O masum tertemiz koynuna çocuk,
Girip ben de sen olayım!
----Evet savaşlarda kimse kazanmaz bir tek çocuklar kayıp eder ,onlar savaşların en çok açısını taşır bu anlamlı şiiri ve sizi kutluyorum.
Üstüne düşen acı ne büyük senden çocuk,
Oyuncağını oyununu geri veren olayım!
Acıları kocaman kendinden çocuk,
Seninle onları bölüşen olayım!
İyiyi kötüyü bilmeden seven çocuk,
Sana kötüleri haber veren olayım!
Ölüm yakışmaz sana ne olursa neden çocuk,
Sen değil senin yerine ölen ben olayım!
Müthişti. Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta