Çocuğum ya,
Hayal edersiniz beni,
Elinde bir külah dondurmayla,
Pembe panjurlu bir evim vardır,
Oyuncaklarla dolu birde odam!
Çocuğum ya,
Aklınıza ilk,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Öyle tabii, buda benim süs havuzunda gözlemlediğim çocuklara dair bir çalışmaydı. Onlar bana bunu hissettirdi. Hatt bu anı çocuğum aracılığıyla fotoladım görmek isterseniz linki ekliyorum..
https://www.facebook.com/hyrgndz?ref=hl#!/photo.php?fbid=320022624801754&set=a.278760615594622.1073741828.278709095599774&type=1&theater
Sizin oralarda bu iş yoksulluktan değil de kasti olarak yapılıyorsa hiç te hoş değil kardeşim. Zira dinimizde her nimet öncelikle çocuklara ikram edilir ve her hal-u karda onların gönüllerinin hoşnutluğu istenir.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta