Bir çivi daha çakıcam bu gün,
Ayrılmaların sonuna,
Toprak nasılsa alacak,
İçinden çıkmadan..
Bir cıgara daha yakıyorum geceye,
Bir çivi daha çakıyorum
……….dört kolluya.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Ayrılıkların yürekte bıraktığı iz ve işleyiş güzeldi.Tebrikler Sn:Tankal saygımla efendim
Mümkün değil…. illaki,
Bir çivi daha çakıcam bugün,
Ayrılmaların sonuna.
Aşkın diğer adı ayrılık zor olanı seçer gönül her ayrılık yüreğe bir çivi. Çok güzeldi.
Mümkün değil…. illaki,
Bir çivi daha çakıcam bugün,
Ayrılmaların sonuna.
kutlarım güzel dizeler saygılar ...
güzel gönlün güzel dizeleri..
kutluyorum usta kalemi..
namık cem
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta