Sensiz geçen her gün, ederim vah vah
Kalbim seni arar, bir bilsen ah ah
Sen yanımda isen, olurum şah şah
Bir ömür sevinçten, gülerim hah hah
Kız fıstık gibisin, çıtır leblebi
Kimseler görmeden, öpsün leb lebi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Emeğine sağlık değerli hocam şiirinizi beğeniyle okudum tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
Kıymetli Üstadım kaleminize, yüreğinize ve yazan ellerinize sağlık.
Şiirlerinizi okumak büyük keyif.
Sizi tebrik ediyorum.
Sağlıcakla kalın.
Kıymetli Üstadım kaleminize, yüreğinize ve yazan ellerinize sağlık.
Şiirlerinizi okumak büyük keyif.
Sizi tebrik ediyorum.
Sağlıcakla kalın.
Emeğinize yürek sesinize sağlık hocam. Değerli kaleminizden güzel bir şiir okudum. Kaleminiz var olsun. Selam ve duaile
üreğine sağlık hocam şiirinizi beğeniyle okudum tebrik ediyorum kaleminiz daim olsun selamlar saygılar sunarım
Sensiz geçen her gün, ederim vah vah
Kalbim seni arar, bir bilsen ah ah
Sen yanımda isen, olurum şah şah
Bir ömür sevinçten, gülerim hah hah
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta