Bağlamışlar seni bir bağa,
Boynuna takılmış ipin ucunda bir ağa
Ağandan cesaret alıp
Havlama cırbağa
Makam, mevki, yetki,
Senin için olmuş bir kama,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Biraz serzenis,biraz sitemle gerceklik payinin agirlikta oldugu konularda muhatap olan yerlere cok anlamli göndermelr yapmis..bu oldukca iddali,coskulu siir..Beni okurken bile hayli düsündüren,yine konusuyla,uslubuyla hayli ilginc,kendini heyecanla okutturan güzel bir siirdi.Tebrikler degerli Önder Bey Kardesime,tebrikler bu güzel siire..Selam ve saygilarimla..++ant10
Köpeklik moda olalı kraldan çok kral, soytarı türedi. Var ol ne güzel benzetmişsin bu köpekleri cırbağaya... Diline, yüreğine sağlık...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta