matruşka içinde matruşka
kim kimin içinde?
o şunun, bu onun arkasında
kimin eli hangi cepte?
yutup duruyor birbirini balıklar
kim av, kim avcı belli değil.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




aman ha, ağır ol Barışım.
sen bize lazımsın!
iyiydi şekerim. beğendim ben de.
tebrik ederim.
kutlarım,çok güzeldi.
şiir son iki kıtada kendini daha bir şekle sokuyor bence.
ve ayrc.
bosuna mitolojist değilsin:)
çok iyi.tebrikler.selamlar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta