Sıcak aşklara gebe çingene ruhum yine,
Giriyorum gizliden bir sevda bahçesine,
En hasını tadarken meyvenin gölgesinde,
Dokunmuşum bilmeden dalında dikenine..
Kanadı yüreğimin en nazenin köşesi,
Değişiverdi birden şen yüzümün çehresi,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




PEK GÜZEL İFADE EDİLMİŞ BİR ŞİİRDİ....YÜREĞİNİZE SAĞLIK SN ABDAL.
SAYGILARIMLA
Harika dizelerdi... Cesurca, sınırsızca , özgürce, hesapsızca , kısmadan, nazlanmadan sevebilmek sanırım çingene ruh... Tebrikler...Saygılar...
Ben bu çingeneyi tuttum. Yaşamı anlık yaşayan, yarınları düşünmeyen,hep sevgi peşinden sürüklenen.
Biz ozanlarda biraz çingene değilmiyiz ozancan? Hamurumuz birlikte karılmamış mı ? Ya da hamurlarımız
kazayla da olsa bir birine karışmamış mı ? Yarınlar istemince biçim alsın / İyiki sen sen varsın. Sevgilerle.
Ellerinize sağlık çok güzel ve anlamlı olmuş.
Sevgi ve selamlarımla.
Münir ÜSKÜDAR
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta