ey gökyüzüm,rüzgârın fırtına esti
gücüne dal kırıldı,kırık içime yürüdü
ateşte yanamadım uykuya sığamadım
ince ince doğrandım iri iri yuttum
geceyi taş gibi yüreğime doldurdum da
kimse çalmasın diye yıldızlarımızı sakladım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sanki bir fincan kahve misali elimi sımsıcak tuttun
sen gönlümün deryası ben başının belası oldum....
ah o bir fincan kahve bitmeyen hatırı
sevgiyle...
'seni seninle seni sensizlikle usulca öptüm öptüm '
Bir şirimde dedidiğim
'sensizlik, daha kolaymış meğer,
katlanır değilmiş varlığında yokluğun'
sözlerim aklıma geldi şiirinizi okuyunca...
Tebrikler Derin Öger....
çınar gibi yüce bir şiir
saygılarımla
''Saçları saman sarısı/kirpikleri mavi
Ve belası başımın...''' diyesim gelir sevgili Derin..
Nazım ustanın toprağı bol olsun..Güzeldi şiirin ..
Tebrik ve teşekkürlerimle
Mim Kemal Ertuğrul
:) ne güzel bir şiir...sıcacık..içten..tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta