Arz-ı nefs çirkin işi güzele has cilve naz
Tarz-ı mutadındır naz ne kadar nazlansan az
Bir tek gamzen içindir aşkın ile yanmağım
Ümit etmiş değilim bundan özge bir ivaz
Ağyar sanır ziyandır bu ahz ü kabzdan kârım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Doyurucu hemde düşündürücü....Teşekkürler
Süper!!!!!!!!!!! Bu şiirde resmen Fuzuli tadı aldım, Muhubbi tadı aldım. Benden size Ruşeni'den bir dize armağan olsun 'Kimsesiz hiç kimse yok her kimsenin var kimsesi
Kimsesiz kaldım yetiş ey Kimsesizler Kimsesi'
Barış Aluk
asikca ve cok guzel bir siir. tebrikler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta