Koyma Beni Kör Şeytanın Eline!
Koyup beni, kör melunun eline
Mevzu etme, arz-ı halkın diline!
Koyma Beni Kör Şeytanın Eline! -2-
Nice yıldır, neler çektim ben ondan
Kadir Mevla’m, korkuyorum bet sondan!
Vefat edip, gidene dek şu handan
KOYMA BENİ NEFS ELİNDE ALLAH’IM!
Çok uğraştım yenemedim nefsimi
Koyma beni nefs elinde Allah’ım!
Tam tersine mağlup etti nefs beni
KOYMA MEVLA’M ASLA BENİ SEN BANA!
Kerim Mevla’m yalvarırım ben sana
Döndür beni bir muhterem insana!
Eğer beni bırakırsan sen bana
KOYMA NAÇAR ALLAH’IM!
Nefis şeytan el ele
Yapıyorlar bin hile
Kulunu bunlar ile
KOYMA RABBİM ARAFTA!
Kalple nefis harp eder
Birbirini nakzeder
Kalp kulluğu isterken
Koyma Rabbim Beni nefsin Eline!
Geçmişimi heder etti o zalim
Koyma gayri, beni nefsin eline!
Koymayasın Kulluğunu Kazaya!
Pek dakiksin, iş dünyaya gelince
Zira Allah, sahip kılmış bilince
KÜFÜR ETME ŞÜKÜR ET!
Varsa serde nezaket
Nankör olma şükür et!
Varsa huyda nezafet
Kulak Verin İkaza!
Son yıllarda, fazla aşıp haddini
Ekser mü’min, ihlal eder hak dini




-
Hasan Bilgin
-
Özcan Kurt
-
Abdullah Ozdemir
Tüm YorumlarSayın Cihat Şahin mesajlar bölümünden cevap yazmayı bilemedim.Babam da Babam Ah Babam şiirime güzel yorumundan dolayı saygılarımı arz ederim.Hürmetler
Cihan dost şiirlerime yaptığınız yorumlara teşekkür ederim. Cevap yazmayı beceremiyorum. Esen kalınız.
Cihat bey kardeşim,
İçinde Allah ve Peygamber sevgisi olan,
kamil insan olur. Sizin de öyle olduğunuza inanarak, başarılar dilerim.