Ne Mutlu -2-
Ne mutlu, Hakkın hatırını ali tutanlara
Ne mutlu, her tavrına hak mihenk katanlara
Ne mutlu, bu hal üzere hayatını bitirip
Baki Cennet yurduna kapağı atanlara.
Ne Mutlu
İnsan olmak, kolay değil biline!
Binler tebrik, bunu yapıp edene
Örnek olmak, istiyorsan âline,
Müslim olmak makamların alası
Ne mutlu ben müslümanım diyene
Münkir olmak olur kulun belası
Ne mutlu ben müslümanın diyene!
Nimetlerin en güzeli imandır
Ne Mutlu Mü’minlere
“Mü’min isen üstünsün!”
Böyle diyor Yüce Rab.
Münkir olan yüksünsün
Zira onda hal harap!
NE OLACAK AHİRETTE HALLERİM?
Ulaşmadan ölür isem takvaya
Ne olacak öte yanda hallerim?
Af olmadan gider isem Ukba’ya
Ne Olacak Benim Atim Allah’ım?
Koca şeytan hiç düşmezken ensemden
Ne olacak benim atim Allah’ım?
NE OLACAK BENİM HALİM ALLAH’IM?
Olmuş iken bir yolcusu her yolun
Olamadım emrin üzre bir kulun
Huzuruna geldiğin de şu kulun
NE OLACAK BENİM HALİM ALLAH’IM?-2-
Tükenirken birer, birer günlerim
Ne Olacak Benim Halim Allah’ım?-3-
Geçmişimde mahvederken her demi
Gündemime sokmamışsam erdemi
Ne Olacak Benim Halim Allah’ım?-3-
İmtihana, kapanınca fani han
Huzuruna, durduğun da tüm ins can




-
Hasan Bilgin
-
Özcan Kurt
-
Abdullah Ozdemir
Tüm YorumlarSayın Cihat Şahin mesajlar bölümünden cevap yazmayı bilemedim.Babam da Babam Ah Babam şiirime güzel yorumundan dolayı saygılarımı arz ederim.Hürmetler
Cihan dost şiirlerime yaptığınız yorumlara teşekkür ederim. Cevap yazmayı beceremiyorum. Esen kalınız.
Cihat bey kardeşim,
İçinde Allah ve Peygamber sevgisi olan,
kamil insan olur. Sizin de öyle olduğunuza inanarak, başarılar dilerim.