Bir çay ictim elinden
Baldamlıyor dilinden
Sordum sen nerelisin
Dedi bayburt ilinden
Bayburtun gazelleri
Sen gideli ne haldeyim gelde gör
Bayramdan bayrama bir arada sor
Hasretin yakıyor ateşten bir kör
Bayramdan bayrama bir arada sor
Her gelene yazıyor
Içmedende sızı yor
Her lafada kızıyor
Kızıyor da bu begim
Herkeze kazar kuyu
Sokaklarda dolanıyor
Kendini nimet sanıyor
Birisinin gözü kaysa
Üç metre geri kaçıyor
Ayakları yarık yarık
Seninle doluyum sensiz bomboşum
Ben sevdayi aşkı sende bulmuşum
Hasretle özlemle hep kahrolmuşum
Bekledim yolunu gittin gelmedin
Aylar var görmedim guzel yüzünü
Ağlama diyorsun bana
Elbet döneceğim sana
Hasretin oturdu cana
Bekliyorum yollarini
Diyorsun akmasın yaşın
Ben bir derya sen de küçük bir sandal
İstediğin yöne git koyma engel
Ne zaman istersen o zaman dön gel
Bekliyorum yollarını sevdiğim
Açma aramızı ne olur sıcak tut
Her gece kapımı açar yatarım
Belki vaz geçerde dönersin diye
Dertlerime içer içer ağlarım
Belki vaz geçerde dönersin diye
Uçan kuşla bile haber yolladım
Bahar geldi açtı gonca
Bir kar yağar ince ince
Gönlüm gibi zamansızca
Düştüğü yer belli deyil
Iyi kötü zaman geçer
Meyhanede barlarda
Gizli kalan sirlarda
Issiz kalan surlarda
Ben ağlar ken ken sen yoktun
Kisin karli dağında




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!