Ve sabah...
bir kez daha doğarken güneş
sakız adasından
rüzgarını taşıyacak
bilmediği bir kayık ile
mavinin
daha da belirginleştiği diyarlara
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




teşekkür ederim çok ğüzel olmuş
benim adımda çigdem ve ben çok beyendim
çigdem ler solmadıkça güneş doğar ve her şafakta beni anar teşekkürler
izzmiiiirr :)
eline sağlık
çok güzeldi...tebrikler....
güneş doğdukça
ve bu kelimeler
geldikçe peşisıra ardından
deniz masmavi oldukça
ve sen izmir
sen varoldukça
... şüphen olmasın :)
Gözlerimde senin yansıman yine senin güzelliğini izler...
Çiğdem...
güneş her doğduğunda o kayık benim gökyüzümün altında benim denizlerimde koyuluklara yol almayı bekliyor olacak mı hep peki...ve her sabah ben hep o aynı sevinci taşıracak mıyım içimden - yol almak sevinçlerimi- dersin?ÇİĞDEM
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta