Gecenin bir yarısı, düştüm yollarına
Pişmanlığım dağlıyor tüm ruhumu,
Şimdi
Hangi taşa vursamda kafamı
Eritsem nedamet hissimi
Gözlerinin içinde eridiğim gibi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yine güzel bir şiir ünal beyden. yalnız son bölüm belki duyguları pekiştirme amaçlı yazılmış ama sanki o bölüm olmasa daha güzel gibi geldi bana. zaten çok güzel vurgulanmış duygular .
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta