Çaresizlikte huzur bulduğum, umudum;
Yokoluşlarda beklediğim limanım;
Korkularda sığınılan;
Anne kucağımsın İstanbul.
Her sahnesi gözyaşlarıyla yazılan, sevda romanım;
Karanlık düşlerimde doğan masum güneşim;
Hırçın geceyi aydınlatan;
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




sevgili.Ayca Calbak istanbul konulu sirinizi cok begendim .calismalarinizda basarilar dilerim.
Riyaz Demirci
İstanbul konulu şiirinizi çok beğendim.umarım devamı gelir.başarılar..sevgiler..erhan demir-ist-
Şiirinizi ve sizi tebrik eder başarılar diler saygı ve hürmetlerimi sunarım....Mehmet Karlı
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta