Sekiz yaşında çocuktum ben
Sense yeni doğmuş bir küheylan..
Elimde tahta kılıcım
Bindim ince daldan doğma atıma
Önümde mısır koçanlarından bir ordu
Başlarında ölüm adlı kumandan..
Koşarken atım savrulurdu kılıcım
Belki seni hayallerimde kurtarır,alırdım
Şaha kalkar gibiydi gidişin
Bense peşinden yetişemedim
Sekiz yaşında çocuktum ben
Sense yeni doğmuş bir küheylan
Kalan o son tebessümü de
Verirken sonsuzluğa
Henüz iki aylıktın Cengizhan!
Doğumundan iki ay sonra kaybettiğimiz biricik kardeşime..
3 ocak 2011
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta