halimi arz ediyorum
aşk kilitli sandıklar içindeydi
tabuları yıkılmamış bir efsaneydi yaşam
ibresi şimal rüzgarıyla savrulan
cenup mu garp mı şark mı
Hep ümitler çoğaltırım cemalinle
Hatıralar canlanır hayallerle süslenir
Her şey çok güzeldir gülistanında
Hüzzam makamında kırılırım
Ülfet olmak ne büyük bir saadet
Suriyeli Arap Müslüman bir aile
Amca dayı teyze aile içi evlilikler
Evde yaşar on dört kişi
Beş yetişkin bir dul bayan
Dört aile iç içe kadın hep doğurgan
Hey be iri yarı heybetli
Koca burunlu kalın kaşlı Arnavut Ali
Eğri belini Selanik İstanbul hattımı büktü
Yoksa hasretliğin acı faturasımı
İğneye iplik geçirirken ellerin titrer
Hangi ana doğurdu sizi
Şarkı türkü şiirlerle ki;
Yaşatıyorsun hep özlemi
Yüreğim de ince ayarsın
Gel kal desem gelirsin belki
esmer bir ten esmer düşler kurardı
sezgisi sessiz sığınaklarda gizli
rüyaları süsleyen melek ruhlarda
akıbeti meçhule giden bir yoldu
sabah yeli pencereden eserken
sen yağmurumsun
yazdan kalan üşümediğim
hasret sana düşer
ezgim sensin her damlada
yıkanmış temiz ruhum
labirentindeyim hayatın akışında
saldım ayaklarımı kuzguncuk'tan kıyıya
mavinin enginine düştüm
tutundum yeşil bir dala
gözlerim yeşile tutundu
akıntıya kürek çektim boğazda
Kulak kesilmiştiniz şiire duygulara
Kural tanımaz bir ortamda samimi
Düşler ve içtenlik dilde yürekten
Kar yağınca yaz gelmeyecekmiş gibi
Hayallerle incinir kanardınız
Ülker vurmadan dalıma yaprağıma
la havle çekip hayata
sazım sözüm düşüm olur
amaç kendinden öte yaratma
umuda açılır kapım bir de sevgiye




-
Nermin Akkan
-
Meral Korkmaz
-
Melek Güler
Tüm Yorumlar'aşk kadına yakıştı'sözleriyle başlayan yazınıza odaklı:AŞIKTIM
Aşkı tanımlayabilirim şimdi
En ince ayrıntısına kadar,
Onu fark ettim azar azar.
Âşıktım o ne derse doğru oydu.
O,herkesten güzeldi.
O tam bana göreydi.
Ne kadar da özeldi,.
Benden başkasını gö ...
Laf olsu diye degil, gercekten övguyu hak eden bir kalem. Begeniyle okuyurum siirlerini
her yeni güne şiirleriyle başlamak harika bir duygu.severek okuyorum ve etkileniyorum..kalemine kuvvet,yüreğine sevgi diliyorum....