canim cicim sözleriyle baslar
evliliğe giden yolda flört evresi
bir kelebektir uçusan basimizda
sakli çeyiz sandigidir
iki kelimeyle dudaklarda
asktir sevgidir yüreklerde
oturmuşum bir ağacın gölgesine
hava sıcak mı sıcak
ilkbaharın son ayı
renklerin her tonu çiçeklerde
mavi yeşil kırmızı beyaz sarı
ne çok özlemiş gözlerim bu güzelliği
nezaretindeyim mahpusum sana
arkama aldım güneşi sonbahardan
melengecin dalında bir çift turna
atardamar kesilmiş kan kokuyor
terkisinde umutların aşkım
nabzını boşlukta sayan gece
şafağa düşer ışık umutlu
zorlar özgürlüğün basamağını
her denemede mağlup yalnızlık
sığınır sır perdesi aralığına
Yüreğimin nadide çiçeğisin başköşemde reyhan
İncinmene incitilmene kıyamayacağım kadar değerli
Sen gözbebeğim sen ruhumun güzelliği sevgisin
Kendimden daha çok değer verip saygı duyduğum
Sen hep bendesin ruhumda ve yüreğimde
her günkü günlerden bir gündü
seninle günaydin dedigim hayata
arandim bakindim sagima soluma
yüregimde buldugumda
aldim kalemi elime
küçük bir kagit
dilber dudağından aşktır açlığın
emsali bulunmaz sevgi kucağın
rüzgara ver alsın gamın efkarın
yağmur anları yaz bahar ayının
coşarak akar çaylar nehirler
Bir gün terk edeceğim seni İstanbul
Kimselere vermeyeceğim adresimi
Kalabalıklar keşmekeş yaşam
Ve çekilmeyen trafik trajedisi
Duyun beni
nevruz akşamında gün batımıydı
her bahar aşka düşer
çıkıp yücesine bir tepenin
ufukta batan güneşle kavrulurdu
kanardı gül dalında yürek
Minnet ile geldim senin kapına
Esemesi okunmayan sevgi dilendim
Yüz vurdum yüzüne alnın alnıma
Hak telada buyurdu güzel ruhuma
Aşkın kelamıyla yazdım adını
Neden anlamayıp gelir gidersin




-
Nermin Akkan
-
Meral Korkmaz
-
Melek Güler
Tüm Yorumlar'aşk kadına yakıştı'sözleriyle başlayan yazınıza odaklı:AŞIKTIM
Aşkı tanımlayabilirim şimdi
En ince ayrıntısına kadar,
Onu fark ettim azar azar.
Âşıktım o ne derse doğru oydu.
O,herkesten güzeldi.
O tam bana göreydi.
Ne kadar da özeldi,.
Benden başkasını gö ...
Laf olsu diye degil, gercekten övguyu hak eden bir kalem. Begeniyle okuyurum siirlerini
her yeni güne şiirleriyle başlamak harika bir duygu.severek okuyorum ve etkileniyorum..kalemine kuvvet,yüreğine sevgi diliyorum....