Bir gün yakarsa ellerim seni,
Savurursam acımasızca deli rüzgarlara,
Yalnız koyarsam en çıkmazlarında,
Düşmanın kirli ellerine terk eylersem seni,
Yalanlarla karartırsam aşkla seven yüreğimi,
Sevgiyle coşan yüreğim puslanırsa ansızın,
Değerlerimi yitirip kirlenirse benliğim,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




''İçimdeki aşk biterse,anlaki iyi niyetimde göçmüştür bu bedenden.
Dedim ya,anladığın an çek V-U-R yalnızlıkla beni.''...
BU İKİ DİZENİN ÖZETİ
SAYFALAR ALIR..
ÇOK İÇERİKLİ BİR ŞİİRDİ.
OLDUKÇA DUYGUSAL.
YÜREĞİNE SAĞLIK MÜJDE.
KALEMİN DAİM OLSUN.
SEVGİLERİMLE
Nefis bir şiir. Yürekten kutluyorum efendim.. Selam ve saygılarımla. ...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta