Çaya hürmet edenler hürmete mazhar olur
Çayla bahara erer, çayla bahtiyâr olur
Tadına varanlara âb-ı hayat gibidir
İçecekler ufkunda zirvenin sahibidir
Kaç deryanın hâlesi kıvrılır içinde ah
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Doktorların dediklerine göre, çayı demledikten 15 dakika sonra servis etmeli ve demini fazla koymadan, şekersiz olarak içilmelidir ve de günde 10 bardağı geçmemelidir. Ayrıca: en güzel içeceğin su olduğuna dair yaptıkları vurguları da aktarmak isteriz.
Afiyet olsun Furkan bey.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta