20-12-1962 - Hala Yaşamaya Çalışıyor
Bilirim doludur için,kalbindedir sitemlerin,
Kıskanırdım seni gözümden onun içindi endişelerim,
Ne zaman gözümü yumsam,senle dolar düşlerim,
Kalbimin içindesin seni çok sevdim be çatlak...
Kırmış isem çoğu zaman,inan büyük sevgimdendir
Biz sevgiyi böyle gördük,sevgimiz yürektendir,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kırkından sonra çalınan sazların akordu yerinde olur ve düzeni tamdır sayın şair. Şiirinizde de olduğu gibi sevgili kusuruyla sevilir artık. sizi tebrik ediyorum beğeniyle okudum şiirinizi....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta