ÇARE-SAZ
Hoşnut musun bilmem kemter kulundan
Yemeyen yok o ağacın dalından
Azan azdı çıkan çıktı yolundan
Affına sığınırız yüce Mevlam
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Allah, Adem Nebi ve nesliyle beraber vahiy yoluyla kullarına, eğriyi, doğruyu, güzeli, çirkini, hakkı ve batılı durmadan anlatmış ve bunun tebliği için de 124000 peygamber göndermiştir Veli bey kardeşim. Şu anda ise son hak kitabı olan Kur'an bir harfi bile değişmemiş olarak raflarımızı süslüyor. Kurtuluşumuzun tek çaresi, onu ölülere okumak yerine, kendisini diri zanneden ama manen ölüler durumunda olan insanlara mana meal okumaktır. Tabi ki onu önce kendi hayatımıza hayat yapmamız gerekir. Bu ayetler de bizi kesmezse, onları şerhleri mahiyetindeki sahih hadisler var. Onları da üstüne ilave edersek, bizleri iki cihanda da aziz bahtiyar etmeye yeter de artar bile.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta