Vicdanla ağlaşıp ,ağırlarken geceyi
Dur der kalp ,sindir önce içindekini
Göğe dalıp ararken ,yıldızlarda pembeyi
Mucize bekleme ,diren ,taş değil yürekteki.
Üzülme müsterih ol ,der ya şair sözünde,
Nur ara şimdi, feri sönmüş gözlerinde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çare Allah, dermân Allah.. Dualarınız kabul olsun İnşaAllah..
Amin Efendim.Allah cümlemizin dualarını kabul eylesin.Çarenin Allah’tan geldiğinin,Ol demedikçe olmayacağının teslimiyetindeyim.çok teşekkür ediyorum değerli yorumlarınız için.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta