Seni düsünmek ne güzel
Yüregimde sicaklik oluyorsun
Umut sevinc ve nese oluyorsun
Günes oluyorsun
Doguyorsun sabahlarima;
Gecelerime yildiz oluyorsun
Cantanem
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




............
Sana dokunmak ne güzel
Dayanilmaz cekici kokunla
Bir gül oluyorsun kokladigim
Vazgecilmez
Bir ömür hayatimi dolduruyorsun
Cantanem
.....yaşamak..hissetmek dokunmaktır..güzel dizelerdi.. sevgili Zeynep Sekerci..kutlarım...
İnsan ne gözle bakarsa öyle görür derler. Şiir sevgi dolu şeffaf, bir ayna gibi yüreğinizin bütün güzelliğini yansıtmış.Kutlarım, daima sevgiyle kalın.
Birol Hepgüler.
Duygular içten,sevgili de olabilir,kardeşiniz,çocuğunuzda olabilir.Şefkatli bir sevgi yansımış şiire.Kutlarım.Saygılar
sevmek
sevilmek ne güzel
içten gelen ses...
cantanem...
çok güzel
saygılar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta