Seni seviyorum...
İster deli de..
İster divane...
Elimde değil...
Seni deli gibi seviyorum..
Canımdan öte..! ! !
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şanslı bir arkadaş 'Mahmut',umuyorum bunu hak ediyordur..
sevgiler
http://www.antoloji.com/ahmet_faruk_turkyilmaz
umuyorumki bu sevgiye karşılık sizde çok seviliyorsunuzdur..ruhsel
Açık yüreklilik bence... Tebrikler...
Sadık Softa
ICH AUCH.....
Mahmut beye,şahsınıza ve seven tüm yüreklere selam olsun.Kastamonu'dan selamlar ve saygılar...
Serdar Safran
Mahmut bey kadar şanslı birini görmedim:)))
Umarım bunun güzelliğini biliyordur...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta