Cismini gözlerime,
İsmini hafızama,
Sesini kulağıma,
Sevgini yüreğime
Kazdım...
Umudu-mutluluğu,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kiymetli yorumlariniz icin cok tesekkür ederim. Rabbiim herkese hayirli bir evlilik yapmayi ve neticesinde hayirli evlatlar yetistirebilmeyi nasip etsin...
Çok çok şık bir çalışma...İnsanın içi ürperiyor...Gurur duyuyor insan...Sevdanız kadar,sevdanızı anlatışınız kadar mutlu yarınlar dileyerek saygılarımla kutluyorum...Teşekkürler bu şiire...
Duygu yüklü şiirinizi
begeniyle okuyorum
Ne kadar hoş ve güzel duygular. Ömür boyu mutluluk ve huzur yuvanızda daim olsun efendim.....Esen kalınız.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta