Eski günlerimi andım seninle
Sen bana can ile canansın dostum
Yolumu gösterdin yüce sevginle
Sen bana can ile canansın dostum
***
Acımı paylaştın bende ağladın
Dertlerin duyunca ciğer dağladın
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Harika bir siir bu:) cok sevdim yuregine saglik Dostum cok hostu guzellikler seninle olsun***Tam Puan***10+10
Harika bir siir bu:) cok sevdim yuregine saglik Dostum cok hostu guzellikler seninle olsun***Tam Puan***10+10
Dostluğunuz hep baki kalsın beğeniyle okudum yüreğinize sağlık. Selam ile...
Sn: Ruhi Bey!
Dolu dolu haz alarak okudum canı gönülden kutlarım muhabbetle tam puan
Gözün de görmüştüm acı ve keder
Ben ben de değildim oldum derbeder
Sende ki acılar benden de beter
Sen bana can ile canansın dostum
bir dosta yazılabilecek samimi ve güzel bir dizeler demetiydi...tam puanım panonuzdadır....saygıyla...*****ilknur*
Çok güzeldi. Çok fazla hemde.
Yine güzel dizeler okurken keyif aldım .. Yüreğini kutlarım tam puan Sevgilerimle
*****************
Çok hoşuma gider gıcık deyişin
Beni bir can bir dost gibi sevişin
Çok mutlu ediyor senin söyleşin
Sen bana can ile canansın dostum
buda ilginç olmuş.eline sağlık, maması kafiyesi dört dörtlük tam puan.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta