MUTLU OL Can'Im
Sevmek, sevenin Can'ını yakar bazen
Sevilmeden sevmek, acıtır insanın Can'ını
Gözlerine bakarken, O içinde tek olan Can'ın
Can'ı yanacak zannedersinde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok etkileyici...Bayıldım bu şiirinize ....Yüreğinize sağlık...CAN dost
Nurten
Gece ile gündüzüyüz, ayrı zamanların Can'Im
Benim, sensiz bir yaşama olurmu hiç heyeCan'Im
Seninle, sensiz yaşamayı ben hiç öğrenemedim
Sen benimle bensiz yaşa ve çok mutlu ol Can'Im
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta