acı mavi deniz
ve yosun kokusu
buluşturdu bizi
yedi tepe İstanbul da
yalnız rüzgarlar gibi..
gezinip dururuz seninle
ne arıyor çamlıca da
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




hangi acılar kıştan soğuk
ve hangi hüzünler..?
ilk ben gördüm gelişini
ilk ben sevdim gözlerini
ve İstanbul sinmiş.
Seni düşünmek güzeldi
bırakmadı bir yağmur düşlerimi
beyaz çarşaflara benziyen..
hadi gel ve götür yüreğini
bekliyeceğim seni..
Hasretle sevgiyle böylesi beklemek,gelişini umutlarla gözlemekde de güzel..
Güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık dost
leziz bir şiir elinize sağlık...
ilhami
hadi gel ve götür yüreğini
bekliyeceğim seni..
Aşk sevda ve İstanbul kaleminize çok yakışıyor...
Sanki şiirlerinizde bir başka güzelliğe kavuşuyorlar...
Tebrikler...
üstad şiirlerini okuyoruz ve okunuyorsunuz
size bağlandık gidiyoruz bakalım bugün ne yazmış diye.kaleminize yüreğinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta