Camdan kalpler
Her şeye kırılır
O kalpler
Dağılır ki,
Toplamak zor
En iyisi mi
Sakın kırmayalım derim ben
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yüreginize saglik Güzel ve anlamli bir calisma Tebrikler
Camları taşlayan çocukluktan kurtulmamızın zamanı geldide geçiyor bile değerli şair ,Kırılan vamları onaracak camcıda bulamayacağımıza göre.Bence uslu durmak lazım bu güzel ve anlamlı şiirinize tebriklerimle.
Gercekten cok duygulu bir siir :) gülümsemeden edemedim...
Ya bizim kalplere ne olacak
Taştan mı?
Tam burda, karsilikli anlayis ile cözülemeyecek problem yoktur, yeter ki karsimizdakini anliyalim....Tebrikler...
Sizlerin kalpleride camdan, yeterki insan gibi anlayalım birbirimizi:)
Kutlarım İlhan Hocam,
güzel bir konu, yürek duyumsamaları.
Saygılarımla,
Lerzan Leman ERDİNÇ
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta