Elinde gitar çal yavrum çal
O parçayı kalbimi çalan
Bir iki tınıyla başladı
Parçalandığım o an o şan
Şikayetçi olmayacağım
Muhalefet yapmayacağım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgili Hakkı bey
yine çok güzeldi yüreğinize sağlık
sevgiler
Seni seviyorum dünya dar
Sana söylüyorum aşikar
Sahne senin şarkın benim çal
Senin bende kalan parçan var..._sevgili Hakki her zamanki tarzinizla yine sizden güzellikler okumaktayim...tebrik ederim sevgili kardesim...
Hakkı Kaya gruba yazmasaydin seni unuttuk sayacaktim :-)) saol dostum askerlikten ne haber
kutlarım hakkı çok güzel ve anlamlı bir çalışma olmuş devamına diyorum
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta