Bir taşı, bir çöpü bile sevebilir insan isterse; sevilecek bir yan görebilir, doğru yere bakarsa doğru yerden.. Ki sen... Binbir mânâda tek bir aşk cümlesi gibi tezahürün baktığım yerden. Doğru yerden baktığımdan da, baktığım yerin doğrusundan da şüphem yok. Öyle ki; olmuşlardan, halihazırda olanlardan öte bir yerde hayal ettiğim.. Sevgili bir dokunuşa binlerce ihtirasın feda edilebileceği; bir göz temâsıyla, varoluşun anlamına yolculuk gibi....Bu çağrı beni dilsiz eden; seni sağır... Çıkar kulaklarını bir kaç vakit...
_____________ Nilgün Budak ________Epigram/Çağrı_____
___________27.4.2012 /18:10__
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı



