O ne gidişti öyle, tozu dumana katıp?
Ardında şaşkın garip genç bir yürek bırakıp
Ellerim buz gibi şimdi, yatağım bomboş
Sızım dinmez, yüzüm gülmez oldu;
Gel artık!
Alaylı ve mağrurdu yüzüme son bakışın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bugün ilk kez girdim sayfanıza tüm şiirleriniz çok güzel efendim...Kaleminiz daim olsun...Komşu memleketime şiir dolusu selamlar...Allaha emanet olunuz.
Sana sesleniyorum duyuyor musun?
Sesim kulaklarını çınlatmıyor mu?
Duy artık …….işit beni……….
Çağrım, niyaza çevirdi.
O ne gidişti öyle, tozu dumana katıp?
Ardında şaşkın garip genç bir yürek bırakıp
Ellerim buz gibi şimdi, yatağım bomboş
Sızım dinmez, yüzüm gülmez oldu;
Gel artık!
her ayrılık sonrası...kiminde gururun kilitlediği kapı ve kalbe çöreklenen sonsuz bir ağrı...bazende çağrı üstüne çağrı.mademki ayrılık şiirin gıdası.bu kadar kayıtsız şartsız olmamalı çağrı yüreğine sağlık
hasret kokuyor!
tebrik ederim güzeldi anlatim...
sevgiler
Güzel bir pişmanlık şiiri olmuş.
Sayın Özlem Geray hanımefendi, tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta