Yarınlara kavuşmaya
Hep el ele tutuşmaya
Ülkem için duruşmaya
Gelin hele gelin.
Sağcı,solcu ayırmadan
Zengin,fakir kayırmadan
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Hocam çok profesyonel ce yazmışsınız
cok anlamllı
COK tarafsızsınız hocam 1 numarasınız cok hoş bir şiit teBrikler TUGAY YEŞİLYURTLU 9-G 3942
bu ülkede bu zamana kadar insanları gereksiz ayrımlarla birbirine düşürüp geri kalmalarını başarmışlardır. artık insanlar bu oyunlara gelmemelidir. bu şiirde çok güzel anlatılmış. Vedat Erdem 9-d 2826
hocam siiriniz çookk güzell çokk anlamlı ezgi akbaş 9-G 2675
yaşar hocam bence en anlamlı ve en güzel şiirlerinizden biridir çok süperrr bazı dizeler çok öüt veriyor süperrrrrr uğur ozan tüysüz 9/g
Sağcı,solcu ayırmadan
Zengin,fakir kayırmadan
Eller bizi ayırmadan
Gelin hele gelin.
..................tebrikler yaşar hocam.bir olma zamanı geldi geçiyo bile.selam ve dua ile.tam puan.
Bu yer ''gönlünüz'' ise bizi orda bilin sayın hocam,artık sistem değişti böl-parçala-yönet !
bakalım daha kaça bölüneceğiz ?
Dünya barış günü için anlamlı bir şiir teşekkür ediyorum güzeldi.....
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta