.............Sevgili Dostum İbrahim Coşar'a..............
Kalem donar
Kalem üşür
Buz tutar bazen.
Ne fırtınalar diner
Ne dalgalar eksilir
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Güzel bir şiir okudum,kaleminiz daim olsun.
elif ay
Şaire selam ve tam puan duygularımla tebrikler.
dosta dosta doğru giden güzel bir duygu akımı olmuş...teşekkürler...sevgi ve saygıyla kalın
Cevabi mesajınız gerçekten güzel olmuş. Bundan böyle İ. Coşarında yüreğinin coşması dileğiyle. Saygılar.
keşke coşari de sizinle aynı havayı soluyabilseydi ama sanırım köklerin bir kısmı yok olmaya kurumaya başlayınca derinlerdeki izleri coşturmak sadece umuttur,sevda zor bir sanat,yaşatmak ve sürdürürkende yıkılmamak ayrı bir güç ve emek,
Tebrik ediyorum Hikmet Bey.
SAYGILAR
Bulunmaz bir dost, iyi bir abi değerli bir insansın Hikmet abi.Ne mutlu senin dostun olan bizlere. Yüreğine sağlık.Selam ve saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta