Devran dost devranıdır gönüller alan gelsin,
Maddeler âleminde mânaya dalan gelsin,
Meclis-i yâranıma bigâneler gelmesin,
Gönül erenleriyle, gönlümü alan gelsin.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




mânâ...özümüz...
aynada gördüğümüz gerçeğimiz...
dörtlük çok anlamlı Emine Hanım... değer... selamlar...
Çok sevdiğim,hayran olduğum Cennet Yeli'nden sonra mesaj yazmak ayrı bir tad.
Gelelim 'Çağrı'ya;Gönül erenleriyle, gönlümü alan gelsin.' İnsanlığın arasında dolaşan adı sanı bilinmeyen o kadar çok gönül dostları var ki....Bu çağrıyı duyanlar,manevi gıdayı alanlar... Öyle geniş ve açık uçlu bir çağrı cümlesi satırlar arasında. Teşekkürler,Kutluyorum sizi. Emine Hanım
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta