Devran dost devranıdır gönüller alan gelsin,
Maddeler âleminde mânaya dalan gelsin,
Meclis-i yâranıma bigâneler gelmesin,
Gönül erenleriyle, gönlümü alan gelsin.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




mânâ...özümüz...
aynada gördüğümüz gerçeğimiz...
dörtlük çok anlamlı Emine Hanım... değer... selamlar...
Çok sevdiğim,hayran olduğum Cennet Yeli'nden sonra mesaj yazmak ayrı bir tad.
Gelelim 'Çağrı'ya;Gönül erenleriyle, gönlümü alan gelsin.' İnsanlığın arasında dolaşan adı sanı bilinmeyen o kadar çok gönül dostları var ki....Bu çağrıyı duyanlar,manevi gıdayı alanlar... Öyle geniş ve açık uçlu bir çağrı cümlesi satırlar arasında. Teşekkürler,Kutluyorum sizi. Emine Hanım
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta