ÇAĞIR
Ben bende kayboldum, beni ararım,
Tüm hücremi birer birer tararım,
Beni bende bulmak kavli kararım.
Ben bende var isem var diye çağır.
Kaç kere dünyaya geldim de gittim,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ne yazık ki aynen öyle, ne kaliteli insan, nede kaliteli yönetici kaldı. Yoruma çok teşekkür ederim Mustafa Bey selamlar..
Çağır,
De ki: "Suçun bu! eksiğin bu!
Afettir, tamamlan, öyle gel!"
Ama diyen yok,
Çünkü onu diyecek "kalitede insan yok
Yöneten yok!"
Tebrikler Fahri Bey...
Ne yazık ki aynen öyle, ne kaliteli insan, nede kaliteli yönetici kaldı. Yoruma çok teşekkür ederim Mustafa Bey selamlar..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta