bozgun
yağma
ve talan diyarında
taştan süt sağanlarda
can kuşu dilsiz
karanlığa öksürüyor
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çağcıl vahşet göç ..Talanın yağmanın eseri.
Göç sadece bir yer değiştirme değildir. Arkada bir yaşam bırakmaktır. Ve en acısı da ölümdür.
Büyümeyi unutur çocuklar, boyları bosları büyümez elbet,açlık gelip yapışınca ..
Ama ,göç yollarındaki çocukların ruhu çabucak büyür, çocukluk ne ,gençlik ne bilemeden yaşlanır birden bire.....
O çocuklar karşısında bizler de gittikçe küçülüp , 'yer yarılsa , yer yarılsa' desek de, yerde ,gökte kabul eder mi bizi.?
Kutluyorum kaleminizi , yüreğinizi. Selamlarımla.
Yani dünyanın mezarını kazıyorlar. Güzeldi. Kutluyorum sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta