Kapat gözlerini
Arala yüreğini,
Hatta saçmala.
Özleminin eline bırak üşüyen ellerini.
Dünyanın en güzel pembesi yanaklarında
Yanakların yareninin ipeksi dudaklarında
Yan yana kol kola omuz omuza
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




''saçmalayarakta donarsınn''...öyle bi yerdeki bu cümle anlamına dokunma yanarsın!!......tebrikler
Saçmalayarakta, aklın başına geleceğini yani, sevisel duyduklarını ifade edebileceğini ifadeleyen şair; sevdalının, sevdasına açılamıyorsa da, hiç değilse bir görme, bir kendini fark ettiriş için, fır dönen hareketlerininde mesaj olacağını söylüyor şair, anlayan için. Her ne kadar mahcubun hareketine gınalık ifade eder kızma ile; ''Saçmalayarakta donarsın.'' dese de...
Bir sıfatı çok güzel canlandırıyorsun. Ona verdiğin vücut çok keskin. (şiir=sen) yine seni okudum. Çok iyi olmuş , çok iyi.
selamlarım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta