Buruşuk gece
Ütülemiyor ayışığı karanlıkları!
Üzerime ört gözlerini
Topuğumdan saçlarıma sıkıca bürüle karalara
Nefes alacak bir aralık bile bırakma
Gözlerin boğsun,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kutlarım haşimcan,güzel bir şiir okudum,kalemine yüregine saglık,antolojidede sayfamada alıyorum,sevgiler...(+)and....
Antoloji güzel bir yürek kazandı.Başarıların daim olsun kardeş.
Geceler, uzaklara hep çığlık oluyor..Neler neler saklıyor içinde..Yüregine kalemine sağlık ablacım..Kutluyorum.. (+)ant..
canım hayırlı olsun....şiiir süpper zaten,yoruma gerek bile yok :)))
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta